«Нам потрібна стела, скільки у вас буде коштувати»
Часто саме так починається телефонна розмова.
Скажу зі свого досвіду - смислове навантаження і результативність такої розмови наближається до нуля. Чому?
Немає найголовнішого - візуалізації стели, розмірів і технічного опису. Адже стели можуть бути дуже різними, як автомобілі - і Мерседесами, і Жигулями ...
Звичайно, досвідчений менеджер почне задавати питання, щоб не злякати замовника - яка висота, скільки видів палива і т.п. Може назвати мінімальну орієнтовну ціну «від». Цифра як би ні до чого не зобов'язує, але дуже (!!) запам'ятовується на тому кінці дроту, а також озвучується керівництву. Що далі?
Далі, отримавши попередню згоду на замовлення, виконавець робить дизайн для Додатку до Договору (як правило, безкоштовно). Виявляється, в першій бесіді замовник не озвучив, що хоче стелу з повнокольоровим екраном і формованим логотипом, як у ХХХ.
Коли дизайн схвалений, називається інша ціна стели, яка в 1,5 а то й в 2 рази більше, ніж перша цифра (додалося багато складних елементів і змінилися розміри).
«Шеф, все пропало!» Замовник засмучений - стела не в бюджеті, час втрачено, готового рішення немає, а «рекламщики, напевно, ціну загнули!»
Потрібно шукати інших. Тим більш готовий дизайн та калькуляція вже є…Ось і виконавці знайшлися! Ціна нижче, ніж у перших. Правда, стел вони не робили, але робили іншу рекламу.
Що виходить в результаті, скільки дешевих «реплік» стел відомих брендів ми бачимо на дорогах країни, про це ви знаєте сами ...
Як же правильно замовити стелу?
1. Звернутися до фахівців, які зробили не один десяток стел та мають виробництво, пристосоване для виготовлення «важкої» реклами.
Замовити дизайн з технічним описом, розмірами. Бажано в 2-3 варіантах (дешевше-дорожче).
2. До початку робіт з дизайну оголосити приблизний бюджет на стелу (щоб не малювали даремно складну дорогу конструкцію - при мінімальному бюджеті). Не забудьте, що до вартості самої стели додається вартість виготовлення закладних конструкцій, бетонування, доставки, оренди спецтехніки, витрати на відрядження і т.п.
3. Затвердити дизайн, узгодити технічне завдання на виробництво.
4. Майте на увазі: найголовніше в стелі – це електронні цінники та логотип вашого бренду. Ці елементи повинні бути високої якості! Від них безпосередньо залежить імідж вашого бренду та прибуток АЗС кожного дня.
5. Розіслати ТЗ 3-4 досвідченим підрядникам (чиї стели можна подивитися, перевірити якість і яскравість електроніки, побачити - як виглядають стели через кілька років, відвідати виробництво). Чи провести офіційний тендер.
6. Вибрати кращу ціну і терміни. Замовити.