Цикли сплеску і спаду продажів є предметом підвищеного інтересу для власників АЗС. Вони хочуть, щоб ранок і вечір, як пікові періоди продажів, тривали якомога довше: тому дослідження взаємозв'язку трафіку споживачів на АЗС та якості освітленості об'єкта грає важливу роль.
Питання вивчали експерти сервісу Gas Buddy - агрегатор цін і рейтингова служба якості сервісу на АЗС в США. Заправки поблизу великих федеральних трас з якістю підсвічування вище середнього показали значно більше візитів в період з 21:00 до 5:00 ранку в порівнянні з АЗС, з якістю підсвічування екстер'єру та прилеглої території нижче середнього. Про важливість хорошого освітлення АЗС знають всі оператори, але про те, що правильне світло може підняти нічний трафік на 20-30%, більшість навіть не здогадувалися.
У будь-якій розвиненій економіці існує група споживачів, які активно споживають в нетрадиційний час доби. Рітейлери, які враховують цей сегмент ринку, можуть розраховувати на гарний виторг від продажів високомаржинальних товарних груп.
Одним з вирішальних фактів для таких споживачів є правильно освітлена АЗС, затишний світ кафе і правильна освітленість торгового залу.
Дані Асоціації міні-маркетів Північної Америки (NACS) свідчать про те, що 92% продажів в вечірні та нічні години на АЗС включають в себе покупку снеків або готової їжі.
Добре підсвічена станція і її торгова зона привертає водіїв і служить стартовою умовою реалізації ритейл-досвіду.