- Замовник надає наступні матеріали:
- Генплан
-Будівельний проект або креслення фасадів з розмірами (якщо є)
-Логотип в векторному форматі
-Брендбук (якщо є)
- Фото прикладів АЗС, які подобаються
- Номер брендових кольорів (RAL або Oracal), можливі два варіанти. Кольори має визначити Замовник.
-Свої побажання до дизайнера
2. Виконавець оцінює роботу, повідомляє Замовнику – ціну, терміни виконання.
3. Якщо умови Виконавця влаштовують Замовника, письмово складається ТЗ (технічне завдання), затверджується Замовником. Замовник оплачує
100% від ціни робіт.
Якщо замовлені додаткові послуги (розміри, характеристики), вони виконуються теж по передоплаті, після виконання основного замовлення.
4. В узгоджені терміни Виконавець надає два варіанта дизайну в 3D-графіці.
5. Замовник обирає 1 варіант, який більше сподобався.
6. Якщо у Замовника є побажання допрацювати дизайн, він на протязі 5 робочих днів складає ТЗ, і дизайнер виконує.
!Необхідно скласти весь список допрацювань, який виконується разом.
В стандартну ціну входить ОДНЕ допрацювання.
*Якщо у Замовника виникає бажання щось змінити після ОДНОГО допрацювання, складається ТЗ на додаткову роботу дизайнера і оплачується погодинно чи за домовленністю.
**Якщо після ОДНОГО допрацювання (чи без допрацювання) Замовника взагалі не влаштовує дизайн, замовлення вважається закритим. Замовник може звернутися до іншого дизайнера. Або зробити нове ТЗ і нове замовлення послуг.
***Після закінчення робіт Замовник стає власником дизайн-проекту і отримує авторські права на нього.
З досвіду можемо сказати, що 70% замовлень виконувалось нами без допрацювань, дизайн приймався з першого подання; 20% - з одним допрацюванням, 10% - замовник робив декілька ТЗ з різноплановими ідеями дизайну, оплачував як окремі замовлення.Увага! Під час складання ТЗ дизайнеру в ваших інтересах надати якомога більше інформації про ваші вподобання, смаки, побажання, формат майбутньої АЗС.
Також звертаємо увагу на те, що Замовник має визначитися – в бюджетному чи преміальному сегменті буде АЗС.
Ми наголошуємо на створенні дизайну, який не треба буде підрядникам адаптувати і переробляти під реальний бюджет, технології, матеріали, і який не треба буде спрощувати до невпізнаванності, щоб «влізти в бюджет».
Якщо плануєте бюджетну АЗС- не замовляйте «космічний корабель» тільки для того, щоб мати красиву картинку, яку не зможете реалізувати.
Дизайнер має достатньо досвіду роботи з рекламно-виробничими компаніями, добре розуміється на технологіях виконання виробів, тому запропонує вам варіант під ваш бюджет. В будь-якому разі він буде стильним і правильним з точки зору архітектури і тенденцій в дизайні.
Додаткові послуги:1. Обробка логотипу в векторному форматі (для роботи в 3D), якщо Замовник не надає файл.
2.Розробка логотипу.
3.Окремий файл з розмірами всіх виробів з оздоблення АЗС+характеристика кожного виробу (матеріал, технологія, колір). Створюється як ТЗ для прорахунку і вибору підрядника на оздоблення АЗС.