МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ
Які матеріали використовуються при виробництві стели?
На ринку України зазвичай стели облицьовують композитним алюмінієм (АКП). Це два листа алюмінію товщиною 0,2 мм з прошарком полімеру. Зазвичай використовується композит товщиною 3 або 4 мм.
Це недорогий та зручний в обробці матеріал має 15-20 стандартних кольорів.
Можливо замовлення на заводі партії композиту будь-якого кольору (якщо це ребрендинг мережі).
За допомогою фрезеру з ЧПУ композит перетворюється в будь-які деталі з бортами та прорізними знаками. Полімерне покриття стійке до ультрафіолету, майже не змінює колір 5-8 років.
На ринку пропонуються матові та глянсові фактури поверхні.
Також є варіант виготовлення стели з алюмінію. Cтели преміальних брендів (WOG, ОККО, BVS, Grandpetrol, Amic, Glusco, UPG) виготовлені саме з цього матеріалу.
Чим відрізняється алюміній від композиту? Вибір кольору за каталогом RAL (тисячи кольорів та відтінков), можливість рихтування та фарбування після механічних пошкоджень, виготовлення складних форм та деталей. Також алюміній є негорючим матеріалом (НГ), що важливо для використання на АЗС. Авжеж, ціна матеріалу та обробки вища за композит.
Крім підбору облицювальних матеріалів при замовленні необхідно вибрати технологію виготовлення логотипу. Логотип – найважливіший елемент впізнавання бренду. Це ваш імідж, лице компанії, прикраса стели. Від того, як він буде виконаний, залежить ефект сприйняття вашого бренду клієнтом. Відомо, що об'ємна 3D реклама працює краще. Тому логотипи роблять об'ємними. Технології виготовлення бувають різними. Частіше об'ємні знаки виготовляють методом склеювання лицьової частини з боковою, яка додає об'єму. Led-підсвітка встановлюється всередину знака. Іноді для яскравості контур підкреслюють вивідними діодами (як і на цінниках).
Все частіше зараз логотипи на стелах виготовляються методом вакуумформування, за допомогою якого можна зробити 3-D об'єм. Виглядає це стильно та дорого. Достатньо один раз замовити пресформу, та можна швидко виготовляти однакові логотипи, які стануть справжньою прикрасою вашіх стел. Та ціна не буде вищою за логотип, склеєний вручну.
Також методом формування на стелі робляться види пального та сервісні піктограми.
Думаю, ця технологія буде поширюватися та вже скоро буде не тільки на преміальних стелах.
Крім логотипів та цінників важливим елементом на стелі є акційний постер в нижній частині стели. Від того, наскільки надійним буде його кріплення, захист від осадків, яскравість підсвічування та друку, залежить – буде працювати ваша реклама та притягувати погляди автомобілістів, чи ні.